From School Bus to CoolBus
Sensasi YouTube Logan Paul membeli bas sekolah lama dengan tujuan mengembara ke Amerika Syarikat untuk bertemu peminatnya. Ryan dan krew tampil dengan luaran yang gila dan dalaman zen untuk membawanya dari sekolah ke sejuk.