Laila -- Week 1
Brooke bergelut untuk memahami Laila, seorang pesakit yang dipaksa ke terapi oleh neneknya kerana pilihan yang dia lakukan. Akhirnya, Brooke menasihati Laila untuk memilih agensinya.