Laila -- Week 5
Pengaruh luar mengganggu kefahaman Laila tentang dirinya. Laila dicabar oleh teknik terapi unik Brooke. Tetapi apabila Brooke meminta Laila untuk melakukan latihan itu selangkah lebih jauh, dia menerima respons yang mengejutkan.