Grandma Madge's Meatballs
Amanda berkongsi detik-detik zaman kanak-kanaknya yang tak dapat dilupakan apabila dia dan Abner menunjukkan cara membuat bebola daging terkenal neneknya, Madge, termasuk Lada Sudano dan Focaccia Herba Bawang Putih yang segar.