On the Go Shawarma
Abner dan Amanda memahami kepentingan hidangan yang dimasak sendiri ketika dalam perjalanan jauh, dan salah satu hidangan kegemaran mereka untuk dikongsi bersama kru ialah Shawarma pada Roti Rata Bawang Putih dengan Tahini Lemon dan Sos Ketumbar.