Crossing the Finish Line
Ketiga-tiga pasukan bekerja di bawah tekanan yang melampau untuk menangani kelewatan. Kemudian, pemilik rumah melintasi garisan penamat sambil berkongsi perubahan rumah mereka yang menakjubkan dengan rakan dan keluarga.