Down in the Dumps
Tiga pasangan berani yang membeli rumah usang memulakan perobohan dengan harapan dapat mendedahkan keistimewaan unit mereka. Di saat dinding mula runtuh, drama meningkat, amarah menjadi tinggi dan bajet pasukan dengan cepat terhakis.