Fast Biters and Fish Snipers
Burung mendedahkan bagaimana mereka telah menakluki hutan konkrit, semut memberitahu kita cara ia menggigit 10,000 kali lebih cepat dan ikan menunjukkan cara ia menukar air menjadi senjata.