Now That's a Smart Fish
Rahsia mendalam haiwan terbongkar termasuk bagaimana anjing membuat kita melakukan apa yang mereka mahu, kuasa besar apa yang tersembunyi di dalam paruh platipus dan bagaimana seekor ikan meniup saintis dengan kuasa otaknya.