Foxy Foxes and Sticky Spiders
Dalam episod ini kami bertanya: bagaimanakah ibu kanggaru hasilkan begitu banyak joey? Mengapa labah-labah tidak tersangkut dalam sarang mereka sendiri? Bagaimanakah musang mencari air di padang pasir? Dan apakah rahsia kadar mogok sempurna bunglon itu?