Smart Pups and Fish Baths
Dalam episod ini kita bertanya: bagaimanakah ikan mandi? Bagaimanakah beruang kutub kekal panas? Adakah anak anjing peliharaan anda lebih bijak daripada serigala? Bagaimanakah labah-labah terapung di udara sejauh ratusan batu?