Go Big or Go Boat
Suami isteri cari rumah pantai dengan dok yang cukup besar untuk keluarga besar mereka di Gulf Shores, Alabama. Dengan pilihan terhad, mereka perlu pertimbangkan untuk berbelanja lebih untuk dapatkan semua kehendak mereka, atau berkompromi dengan ruang.