A Sprint to Buy in Marathon
Kini dengan kerja jarak jauh menjadi pilihan, pasangan Iowa mencari rumah di sepanjang perairan hangat Marathon, Florida. Si isteri yakinkan si suami untuk pindah ke sana sepenuh masa, tapi mereka perlu sesuaikan perbezaan kehendak mereka.