All Water Access in Arizona
Pasangan California mencari gaya hidup santai pinggir air di Parker, Arizona. Mereka berkeluarga besar, termasuk cucu, jadi penting bagi mereka untuk memuatkan ramai orang sambil menikmati semua kemudahan yang ditawarkan oleh air.