Tiering Up in Gulf Shores
Pasangan ini mahu bawa keluarga dan perniagaan ke Gulf Shores, Alabama. Dengan anak keempat mereka bakal lahir, si isteri mahu berjimat, sementara si suami mahu rumah tepi pantai terbaik, seboleh-bolehnya dengan warna pantai klasik.