We'll Be Home in Zurich for Christmas
Satu peluang kerja membolehkan sebuah keluarga Texas membawa cinta pada Krismas ke tahap baru di Zurich, Switzerland. Mereka di Zurich selama seminggu untuk berkenalan dengan bandar itu dan mencari rumah dengan tarikan Swiss sebelum Krismas.