A Big Change in Chiang Mai
Seorang bekas askar ke Thailand untuk mengharungi halangan hidupnya termasuklah perceraian, kecederaan dan PTSD. Selepas musim sejuk di Alaska, kini, dia mencari kawasan yang cerah untuk dirinya dengan ruang yang cukup untuk anak perempuan yang melawat.