Land of Fire and Ice
Seorang ibu tunggal yang baru bercerai mendapati dirinya tidak bersedia untuk musim sejuk di Pedalaman Alaska. Menghadapi kebakaran hutan, Raneys menghadapi 22 jam siang untuk bertarung dengan tanah yang masih beku.