Bridge Over Troubled Water
Warga kendiri Oregon mendapati impian mereka terjejas akibat kemalangan yang hampir membawa maut. Apabila Raney tiba, mereka menghadapi penyelamatan menakutkan apabila jambatan usang telah memisahkan mereka dari tanah mereka.