Restoring a Craftsman
Sepasang suami isteri Alabama teruja menetap di fasa kehidupan mereka yang seterusnya. Ben dan Erin membantu mereka memilih rumah dan memberikannya pengubahsuaian bersejarah dengan suite utama cantik, dapur tersuai dan anjung bersaringan.