A Southern Dream
Seorang wanita mewarisi rumah ibunya, tetapi rumah itu terlalu kecil untuk keluarganya yang semakin membesar. Ben dan Erin bercita-cita tinggi untuk menggandakan saiz rumah, menambah suite utama dan dua bilik tidur tambahan di tingkat atas.