Hastings Home of Hazards
Sebuah keluarga yang tak tahan dengan apartmen sesak mereka tidak gentar akan projek pengubahsuaian yang besar, tetapi apabila penemuan semasa pemeriksaan oleh Joe mula menjejaskan bajet, mereka perlu helah Noel untuk realisasikan impian hartanah mereka.