From Rot to Riches
Selepas bertahun-tahun tinggal di NYC, pasangan ini perlu keluar dari pangsapuri sempit Manhattan mereka. Pemilik rumah kali pertama ini bergantung kepada Joe dan Noel untuk bantu mereka mencari rumah usang yang boleh diubah suaitanpa berbelanja besar.