One Couple, Two Styles
Pasangan suami isteri ini teruja untuk menyesuaikan rumah dengan diri mereka, tetapi mereka tidak sependapat tentang reka bentuk. Kini, mereka fikir Galey ada jawapannya, dan dia ada satu hujung minggu untuk menggabungkan dua gaya mereka yang berbeza.