Dallas Palace
Pasangan ini ada ruang tamu dan ruang makan yang telah menjadi taman permainan anak mereka. Dalam satu hujung minggu, Galey dan pasukannya bekerja untuk mereka semula susun atur mereka dan mewujudkan ruang impian yang dapat dinikmati seluruh keluarga.