On the Level
Selepas strok mengejut, kehidupan pasangan ini berubah drastik dan kini rumah mereka tidak lagi sesuai. Mike, Sherry, dan Michael tampil dan menemui isu struktur yang tak selamat, dan berusaha untuk membina semula ruang yang selamat dan berfungsi.