Additional Stress
Sebuah keluarga ditinggalkan dalam kerugian dengan masalah yang belum selesai dan berbahaya selepas kontraktor meninggalkan projek penambahan. Mike, Sherry, dan Michael kini perlu berdepan dengan tiga masalah iaitu masalah paip, elektrik dan HVAC.