Maximum Overdrive
Seorang pemandu trak 18 roda yang nekad dikejar lebih daripada 20 polis dalam pengejaran selama dua jam yang merentasi tiga daerah di Texas. Seorang lelaki melarikan diri selepas didakwa menikam seorang doktor di Florida.