Terror on the Interstate
Pengejaran melalui bandar Florida berakhir dengan kejutan; anggota meletakkan diri mereka dalam bahaya untuk mengejar kereta yang terbakar di Illinois, dan Big Rig yang dicuri meluru ke arah Atlanta, Georgia, mendorong tindakan drastik.