Living the Dream on Maui
Bosan dengan musim sejuk Ottawa yang panjang dan teruk, sepasang suami isteri mencari sebuah rumah di Maui yang cukup besar untuk keluarga mereka dan cukup dekat dengan pantai supaya anak-anak mereka dapat menikmati matahari dan ombak sebanyak mungkin.