Guy's Keys to the Kingdom
Di Fry or Fly Fest di Nashville, enam calon cuba menarik perhatian Guy Fieri, juri dan penonton festival dengan kreativiti dan rasa di khemah mereka. Guy kagum tetapi mengumumkan satu lagi cabaran sebelum menganugerahkan kunci francais Chicken Guy!