Heating Up From Branson to Nashville
Guy Fieri menghantar calon ke Nashville, TN, untuk melayani ratusan tetamu di pesta makanan dan bir Fry or Fly Fest! Mereka mesti mencipta sentuhan bertema pada menu Chicken Guy! dan zahirkan tema itu dengan khemah berhias dan pemasaran.