The Frost
Ahli kelab kebun dikejutkan dengan fros. Catherine menerima tetamu yang tak diundang. Alice berebut untuk ambil hati Doug. Sokongan Connor terhadap perniagaan Brett datang dengan niat. Birdie sokong impian besbol Ford, namun tidak disukai mak Ford.