Pests
Birdie berminat dengan penerima biasiswanya, Ford. Alice menyiasat pembunuhan anjingnya. Catherine bergelut untuk mendedahkan kecurangannya. Brett bergaduh dengan bekas isteri. Dalam babak akan datang, Birdie mencari bantuan untuk menyembunyikan mayat.