Bad Night
Nick bergantung kepada Monroe dan Rosalee kerana dia bimbang dia mungkin kehilangan segala-galanya semasa dia terus bertarung dengan Black Claw. Renard meningkatkan kempennya apabila pilihan raya semakin hampir.