Silence of the Slams
Tradisi pahlawan Wesen purba menemui jalannya ke dunia moden gusti Luchador disebabkan pembuat topeng tempatan. Ketika Nick, Hank, Monroe dan Rosalee cuba menghentikan pertumpahan darah yang sedang berlaku, Kapten Renard memikirkan tawaran.