Makeover For Mama
Dicalonkan oleh anak perempuannya, "Mama" suka menjamu hati, fikiran dan perut keluarganya dan masyarakat setempat. Melissa dan Jenna mengalirkan air mata gembira dalam cabaran untuk menyelesaikan pemberian semula paling emosional!