You Have the Right to Remain Renovated
Dicalonkan oleh isterinya, seorang pegawai penguatkuasa yang telah berkhidmat kepada komunitinya hampir dua dekad dapat kejutan daripada Melissa dan Jenna! Dibantu Property Brothers, mereka bina suite bilik tidur dengan bilik mandi berilhamkan spa.