Vegas, Baby!
Rick pertaruhkan semua keuntungan pada Caruk Duncan yang berisiko. Pasukan Parker harapkan tapak Ceruk Sulphur baru untuk mengekalkan hasil lumayan mereka. Monica hadir dengan penyelesaian kepada masalah Tony di Sungai Indian.