End Lines
Dave, Cindy dan KD mengenal pasti entiti gelap di sebalik masalah di Butte. Kini mereka mesti berhadapan "raksasa" ini beratus-ratus kaki di bawah tanah, satu pertempuran paranormal yang paling mengerikan dalam hidup mereka.