The Axe Man
Dave, Cindy dan KD menyiasat pertemuan menakutkan dengan entiti di Cabbage Patch, bekas bandar terkutuk yang mempunyai sejarah keji. Kejadian itu mendebarkan apabila salah seorang ahli diserang oleh kuasa ghaib dan dikejarkan ke hospital.