Ship of Lost Souls
TAPS menaiki kapal perang New Jersey untuk berdepan hantu pelaut yang masih berkawal. Dustin Pari dan Kris Williams menyertai TAPS untuk membantu mereka mengenal pasti punca aktiviti paranormal untuk menjamin keselamatan anak kapal.