Bound by Blood
TAPS memeriksa peristiwa paranormal yang menghantui Perpustakaan Amal Osterhout di Pennsylvania. Dengan bantuan peluncur ais berbunga Olimpik, Johnny Weir, pasukan itu menyiasat bekas gereja ini yang dibina di atas tanah tragedi berdarah Perang Revolusi.