All Wheel Destruction
Tiga kenderaan pacuan semua roda memasuki kompaun untuk bersaing. Adakah pengejar akan menumpaskan mereka atau adakah seorang pemandu lolos akan berjaya meloloskan diri dengan wang tunai?