Rage Against the Machine
Michelle Rodriguez menghidupkan fantasi ulung pemanduan apabila 24 pemandu elit memandu sambil kejar mengejar berkelajuan tinggi dalam kehidupan sebenar. Bolehkah pemandu bolos mengelak pengejar mereka, mencari jalan keluar dan melarikan diri?