No Exit
Cassie mengejar petunjuk dalam rangkaian pembunuhan dengan bantuan Shane - yang terus menunjukkannya sebagai suspek utama. Selepas bertemu lelaki yang berkaitan dengan orang North Korean, Megan semakin risau akan keselamatan keluarganya.