Mushrooms, Tasers, and Bears, Oh my!
Selepas mendedahkan kerja sambilan rahsianya kepada Annie dan Max, Cassie mula mencari wanita yang menyamar sebagai dirinya dan mengesyaki pramugari baharu yang membingungkan, Grace.