Historic House Revival
Pasangan ini ingin menghormati sejarah rumah Craftsman mereka yang berusia 100 tahun dan jadikannya rumah kekal untuk keluarga mereka. Dave dan Jenny ada hubungan peribadi dengan pemilik rumah, jadi ada tekanan untuk buat ubah suai ini sempurna.