Modern Cabin in the Woods
Satu pasangan membeli rumah tasik '90-an untuk dijadikan kediaman tetap mereka, namun ia perlukan kemas kini. Dave dan Jenny ubah rumah yang ketinggalan zaman menjadi kabin moden di hutan dengan menggunakan hutan subur di sekitarnya sebagai inspirasi.