The Hidden Turtle of Vietnam
Di Vietnam, Forrest bekerjasama dengan kumpulan pemuliharaan untuk menyelamatkan spesies penyu terbesar di dunia daripada kepupusan. Menggunakan teknologi canggih, mereka cuba mencari pasangan untuk Giant Softshell yang terakhir dan masih hidup.